خرید کیسه وکیوم در شیراز

خرید کیسه وکیوم در شیراز

خرید کیسه وکیوم شیراز کاربردهای زیادی دارد و به کمک آن می توان حجم بسته بندی محصولات را تا چهار برابر کمتر کرد. با خرید این کیسه های مخصوص  بسته بندی، می توان هوای درون کیسه ها را تخلیه کرد، زیرا آن ها دارای سوپاپ های اتوماتیکی هستند که دیگر نیازی به استفاده از درپوش نیست. در این مقاله قصد داریم در مورد خرید کیسه وکیوم در شیراز اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

جهت خرید انواع کیسه وکیو در شیراز و سایر شهر ها با شماره 07132329633 تماس بگیرید.

 

معرفی کیسه وکیوم در شیراز

کیسه های وکیوم در سایزهای مختلف تولید می شوند و هر کدام با توجه به نیاز شما قابل استفاده هستند. علاوه بر این، این محصول در رنگ های مشکی، بی رنگ و یا رنگ های دیگری مانند آبی تولید می شود. کیسه وکیوم را می توان در بسته های 5، 3 یا 2 تایی تهیه کرد.

کیسه وکیوم پک 4 لایه با مواد پلی آمیدی تشکیل شده است که در برابر نفوذ هوا، رطوبت، گرد و غبار و حشرات موذی مانند موریانه ها، بیدزدگی و قارچ ها مقاوم بوده و مشکلات نگهداری لباس های زمستانی و کیسه خواب در کمد و انباری را برطرف می کند.

کیسه وکیوم در شیراز

با خرید کیسه وکیوم در شیراز نه تنها از زحمت جابجایی چمدان های بزرگ در سفر خلاص می شوید، بلکه لباس هایتان بدون چروک حمل می شود. کیسه وکیوم شیراز بهترین انتخاب برای بسته بندی فشرده لباس ها و سایر ملزومات است.

 

نحوه استفاده از کیسه وکیوم

با استفاده از کیسه وکیوم ابتدا باید سایز مورد نیاز خود را انتخاب کنیم و سپس لباس یا پتو و بالش هایی را که می خواهیم داخل آن ها قرار دهیم آماده کرده و به طور مرتب در کیسه وکیوم جاسازی کنیم و سپس رویه آن را ببندیم.

سپس با گیره مخصوص چند بار فشار دهید تا قفل شود. اکنون لوله جاروبرقی را بردارید و روی درپوش گرد وکیوم  قرار دهید و جارو را روشن کنید تا هوا درون رختخواب ها یا لباس های درون کیسه دمیده شده و حجم آن ها کم شود. هنگامی که همه هوا توسط لوله جاروبرقی مکیده شد لوله را برداشته و به سرعت درب محصول را ببندید.

 

ویژگی های این محصول

این محصولات در سایزهای 70*60، 100*80 و 110*100 سانتی متری موجود هستند. کیسه ها در اندازه های مختلف و در کاربردهای مختلف با ویژگی های متفاوت استفاده می شوند. این ویژگی ها عبارتند از:

  • حجم لباس، پتو و بالش تا 4 برابر کاهش داده می شوند
  • افزایش فضای آزاد در کمد لباس و چمدان
  • از نفوذ هوا و رطوبت درون کیسه و همچنین از ورود قارچ و موریانه به داخل وکیوم جلوگیری می شود

 

تمامی محصولات کیسه وکیوم موجود در فروشگاه اپلاید مارکت:

کیسه وکیوم کم حجم کننده

کیسه وکیوم بگ زیفو

 

کاربرد کیسه وکیوم

وکیوم ها بهترین وسیله برای نگهداری لباس ها و تجهیزات مختلف هستند. به کمک این کیسه های کاربردی، می توان فضا را بهتر مدیریت کرد. دیگر کاربردهای کیسه وکیوم شیراز را در زیر مشاهده خواهید کرد.

  • بسته بندی لباس ها و وسایل خواب در قفسه های کمد دیواری
  • کاربرد در خانه تکانی، اسباب کشی و مسافرت
  • کت و شلوار، مانتو و شلوار و … خود را در این کیسه ها بگذارید تا سالم بمانند
  • نگهداری اسناد و مدارک

 

کاربرد کیسه وکیوم

مزایای کیسه وکیوم

استفاده از کیسه وکیوم به شما این امکان را می دهد که هوا را از لباس و رختخواب خود خارج کنید. به خصوص وسایلی مانند کاپشن، بالش، پتو، لحاف، و حوله که فضای زیادی را اشغال می کنند.  حجم هر گونه وسیله ای که توسط هوا حجیم و بزرگ شده است را به لطف خرید کیسه وکیوم شیراز می توانید کاهش دهید.

یکی دیگر از مزایای استفاده از کیسه وکیوم این است که از ورود حشرات، رطوبت، بو، گرد و غبار، قارچ ها و باکتری ها به داخل بسته بندی جلوگیری می کند. این مزیت علاوه بر تمیز و نو نگه داشتن رختخواب و لباس و جلوگیری از پوسیدگی، برای افراد مبتلا به آلرژی و حساسیت نیز بسیار مهم است.

 

اطلاعات مهم در مورد کیسه های وکیوم

این کیسه ها دارای دریچه یک طرفه هستند که اجازه خروج هوا را می دهد اما از ورود هوا جلوگیری می کند. کیسه‌ های مکنده به گونه ‌ای طراحی شده‌اند که تمیز بمانند و در حین بازدم، هر چیزی را که داخل آن است فشرده می ‌شود. هنگام استفاده از آن ها می بایست به نکات زیر توجه کنید.

  • هر بسته شامل یک محصول باشد.
  • می توان از آن با هر جاروبرقی استاندارد استفاده کرد
  • از قرار دادن اجسام نوک تیز در آنها خودداری کنید
  • لباس های خیس را در کیسه وکیوم قرار ندهید
  • لباس ها را تا کنید و به طور مرتب در کیسه وکیوم نگه دارید.

 

خرید کیسه وکیوم شیراز

این محصولات کاربرد وسیعی دارند و بسیار پرطرفدار هستند. انواع این محصولات را می توان به راحتی به صورت حضوری یا آنلاین سفارش داد. این اقلام در بسته بندی های مختلفی عرضه می شوند که می توانید با توجه به تعداد مورد نظر خود آن ها را خریداری کنید.

امروزه عرضه و تقاضا در بازار برای خرید کیسه وکیوم شیراز افزایش یافته است زیرا علاوه بر قیمت مقرون به صرفه ای که دارند، استفاده از آنها نیز بسیار آسان است. انواع مختلف کیسه های وکیوم شیراز را می توان با اندازه های مختلف از اپلاید مارکت خریداری کرد. در صورت نیاز به خرید کیسه وکیوم در شیراز می توانید با ما در تماس باشید و آن را سفارش دهید.

  • مدیر وبسایت
  • آبان 8, 1402
  • 597 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!

من برات پیداش می کنم!