خرید و قیمت تشک بادی صندلی عقب ماشین در شیراز

خرید و قیمت تشک بادی صندلی عقب ماشین در شیراز و سایر شهرها

تشک بادی ماشین یکی از تجهیزات مسافرتی و لوازم سفر است که می تواند لذت سفر را صد چندان کند. تشک بادی ماشین شیراز که مناسب برای انواع ماشین های سواری ایرانی و خارجی اعم از شاسی و نیم شاسی است، قیمت مقرون به صرفه ای دارد.

جهت مشاهده قیمت و خرید تشک بادی صندلی عقب کلیک کنید

کیفیت بالای ساخت این محصول باعث شده تا راحتی قابل توجهی را برای کاربران به ارمغان بیاورد. افراد با استفاده از تشک صندلی عقب خودرو احساس راحتی وصف ناپذیری را تجربه خواهند کرد. یکی از مهم ترین ویژگی های این محصول، برخورداری از ارگونومی ساخت است به گونه ای که آناتومی بدن انسان را به خوبی محافظت می کند.

جاالب است بدانید که اندازه و ابعاد آن دقیقا بر اساس قد انسان در نظر گرفته شده است تا سطح راحتی قابل قبولی را در هنگام استراحت برای افراد فراهم بیاورد.

تشک عقب ماشین به شکل کاملا یک دست و یکنواخت، صندلی عقب خودروی شما را پوشش می دهد تا بتوانید به راحتی روی آن بخوابید و استراحت کنید. با خرید این محصول، شما نه تنها یک تشک صندلی عقب خودرو را خریداری می کنید، بلکه یک تشک بادی مسافرتی راحت را نیز در اختیار خواهید داشت.

حتی در هنگام خوابیدن در چادر نیز می توانید از این تشک بادی استفاده کنید. آن چه که این محصول را به یک وسیله راحت و قابل حمل تبدیل می کند، بسته‌ بندی جمع و جور آن است. می‌ توانید این کالا را در صندوق عقب خودروی خود جای گذاری کرده و به هر جایی که می خواهید، ببرید. نصب و راه‌ اندازی تشک صندلی عقب خودرو شیراز به قدری راحت است که در کم ترین زمان ممکن انجام می گیرد.

 

 لوازم جانبی تشک بادی ماشین شیراز

تشک بادی داخل خودرو شامل یک سری تجهیزات جانبی خاص می شود که استفاده از آن را تا حد زیادی ساده و راحت می کند.

 لوازم جانبی تشک بادی ماشین شیراز

پایه‌های بادی پشت صندلی

تشک بادی ماشین معمولا دارای 2 عدد پایه بادی یا پشتی بادی جدا می باشند که نقش سوپاپ هوای مجزا را ایفا می کنند.

هر یک از این پایه ها به شکل جداگانه در قسمت پشت صندلی راننده و پشت صندلی کمک راننده نصب می شوند. به این ترتیب، فضای خالی پشت صندلی‌ ها را کاملا پر  میکنند.

 

بالش بادی مسافرتی تشک بادی ماشین

در بسته بندی تشک بادی ماشین شیراز 2 عدد بالش بادی وجود دارد که استراحت را برای شما لذت بخش تر می کند.

باد کردن و تخلیه باد در بالش بادی و تشک بادی به راحتی انجام می گیرد. بدون این که نیاز به پمپ باد داشته باشید، در کسری از زمان، تشک و بالش بادی، پر باد می شوند. به آسانی با دهان می توانید این بالش های بادی نرم و راحت را باد کنید.

جالب است بدانید که بالش بادی صرفا برای استفاده در خودرو، ارائه نمی شود. حتی در طول مسافرت نیز می توانید در چادر از این بالش های بادی سبک و راحت استفاده نمایید.

 

پمپ باد فندکی تشک بادی ماشین

تشک صندلی عقب خودرو شیراز چگونه باد می شود؟ شرکت سازنده به جای پمپ باد برقی، یک عدد پمپ باد فندکی یا همان پمپ باد 12 ولت را در نظر گرفته است که درون بسته بندی این محصول قرار دارد.

با در نظر گرفتن این موضوع که ممکن است در هنگام مسافرت در مکانی باشید که دسترسی به برق وجود ندارد، بنابراین دیگر نگرانی در مورد باد کردن تشک بادی با پمپ برقی وجود نخواهد داشت. یک عدد پمپ باد فندکی به سرعت به شما اجازه می دهد تا تشک بادی خود را باد کنید.

پمپ باد فندکی تشک بادی ماشین

کیت تعمیرات تشک بادی ماشین

اگر تشک بادی ماشین شیراز دچار آسیب دیدگی شد، چه کار کنیم؟ خبر خوب این است که شرکت تولید کننده، یک عدد چسب و وصله همرنگ با این محصول در بسته بندی تشک بادی قرار داده است. به این ترتیب در صورت آسیب دیگی تشک بادی می توانید به سرعت آن را تعمیر کنید. هر گونه آسیب دیدگی در تشک بادی صندلی عقب خودرو به راحتی تعمیر و ترمیم می شود.

پس جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. چسب عرضه شده در بسته بندی تشک بادی، مخصوص این محصول است و جای هر گونه ضربه و آسیب را ترمیم می کند.

 

ساک حمل تشک بادی داخل ماشین

پس از این که کارتن اصلی تشک بادی صندلی عقب خودرو را باز کردید و محصول را استفاده نمودید، به احتمال زیاد جای گذاری مجدد آن در داخل کارتن، سخت خواهد بود. شرکت تولید کننده برای بسته بندی این محصول از دستگاه‌ های پیشرفته استفاده می کند که برای کاربران در دسترس نیست.

اما جای نگرانی وجود ندارد. یک عدد ساک مخصوص حمل تشک بادی درون بسته ‌بندی محصول وجود دارد که پس از تخلیه باد تشک بادی ، می توانید آن را درون این ساک قرار بدهید و با خود حمل کنید.

 

قیمت تشک بادی خودرو

تشک بادی داخل ماشین اگرچه یک وسیله کاربردی بسیار عالی است و راحتی سفر را به طور قابل توجهی افزایش می دهد در مقایسه با انواع تشک‌ های پشم شیشه یا پلی استری، قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای دارد.

پک کامل این محصول با تجهیزات جانبی در فروشگاه اینترنتی اپلاید مارکت، بسیار مقرون به صرفه است. بهتر است به جای خرید جداگانه ‌پمپ باد فندکی یا بالش بادی، آن ها را به صورت یک جا و با قیمت مناسب از فروشگاه آنلاین اپلاید مارکت، خریداری کنید.

قیمت

خرید تشک بادی خودور

خرید یک تشک بادی ماشین اصل و اورجینال از فروشگاه های معتبر اهمیت زیادی دارد. فروشگاه آنلاین اپلاید مارکت، تشک بادی داخل ماشین اورجینال را پس از ثبت سفارش محصول در سریع ترین زمان ممکن به آدرس مورد نظر ارسال می کند.

 

نصب و جمع‌ آوری تشک بادی ماشین

نصب و راه‌ اندازی تشک داخل ماشین ممکن است به ظاهر، فرایندی پیچیده باشد. اما به واقع چنین نیست. در عرض چند دقیقه به واسطه پمپ باد فندکی دو حالته، می توانید این محصول را آماده استفاده کنید. جالب تر این که، تخلیه باد در این محصول بسیار راحت و آسان تر است.

در هنگام نصب این محصول، ابتدا کف ماشین و روی صندلی ها را بررسی کنید و از عدم وجود وسایل تیز و آسیب زننده، اطمینان خاطر کسب کنید. سپس تشک را پهن کرده و به پمپ باد، وصل کنید. با اتصال نازل پمپ باد سوپاپ هوای تشک و بالشتک‌ های پشت صندلی، پر باد می شوند.

توجه داشته باشید که تشک بادی باید در حد استاندارد، پر باد شود. باد بیشتر از اندازه و یا کم تر از حد نیاز، تشک بادی شما را خراب می کند.  

اگر به زیر سوپاپ هوا نگاه کنید، یک دریچه تخلیه باد را مشاهده خواهید نمود که برای خالی کردن باد تشک بادی، تعبیه شده است. در هنگام جمع آوری این محصول، بهتر است ابتدا دریچه تخلیه باد را باز کنید و سپس آن را جمع کنید. اگر باد تشک بادی، کاملا خالی نشده است، از قسمت مکنده هوای پمپ باد فندکی کمک بگیرید.

تشک صندلی عقب خودرو شیراز

نکات مهم برای استفاده تشک بادی ماشین

چگونه عمر مفید تشک بادی ماشین شیراز را افزایش بدهیم؟ دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:  

1- قبل از نصب و راه اندازی تشک بادی، کف ماشین را از نظر وجود اشیاء تیز و آسیب زننده، بررسی کنید.  

2- هوای داخل تشک بادی باید در حد استاندارد باشد. نباید خیلی زیاد یا خیلی کم، باد شود.

3-  از قرار دادن وزن بیش از اندازه بر روی تشک بادی، اجتناب کنید.

4- در زمان باد بودن تشک بادی ماشین شیراز از پریدن کودکان بر روی آن اجتناب کنید.

5 – هرگز اشیاء نوک تیز را به داخل تشک بادی، فرو نکنید.

6- تا زدن تشک بادی را در هنگام جمع آوری این محصول، به درستی انجام بدهید.

با رعایت نکات فوق، طول عمر و سلامت تشک صندلی عقب خودرو شیراز افزایش پیدا می کند.

جهت مشاهده قیمت و خرید تشک بادی صندلی عقب کلیک کنید

  • مدیر وبسایت
  • اسفند 2, 1401
  • 1577 بازدید

یک دیدگاه برای “خرید و قیمت تشک بادی صندلی عقب ماشین در شیراز و سایر شهرها”

  1. سلام
    معرفی خوبی بود. بعضی از این محصولات رو ندیده بودم، ممنون که باعث شدید با این محصولات آشنا بشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!

من برات پیداش می کنم!